شناسایی و ارزیابی مؤلفه های موثر بر ادراک دانشجویان از جو كارآفرینی در موسسات آموزش عالی (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی)
شناسايي نقش آموزش هاي پيگير در جلوگيري از رجعت به بيسوادي از ديدگاه فراگيران شرکت کننده در آموزش هاي پيگير (مداوم) و کارشناسان
بررسی تأثیر رفتار غیر مدنی کارکنان آموزش بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی
آزمون روابط ساختاري بين باورهاي خود کارآمدي تحصيلي ، الگوي هاي اسنادي ، راهبردهاي مقابله ، هيجان هاي پيشرفت و اهمال کاري تحصيل
دیدگاهی بنویسید